fbpx

Zapraszam Cię na wirtualną kawę, w trakcie której porozmawiamy o możliwościach związanych ze współpracą.

Jeżeli działasz w marketingu sieciowym to prawdopodobnie spotykasz się z wieloma wyzwaniami, które hamują rozwój Twojego biznesu i przyczyniają się do spadku codziennej motywacji. Największym wyzwaniem dla wielu networkerów jest utrzymanie obrotów w biznesie i rozwój sieci, który jest związany z dołączaniem nowych osób do Twojej struktury.

Pandemia przyczyniła się do tego, że bardzo dużo osób zainteresowało się branżą sieciową, ze względu na możliwość pracy z domu, niski próg wejścia oraz szansą na zbudowanie dodatkowych dochodów. 

Ostatnie dwa lata pokazały, że sukces w tej branży odnoszą te osoby, które działają profesjonalnie, traktują biznes sieciowy poważnie i wykorzystują mądrze media społecznościowe. Zauważyłem, że osoby te tle innych wyróżniają się konkretnym działaniem, które chcę Ci przedstawić w dzisiejszym wpisie. 

Poznaj 5 sposobów na zbudowanie konkurencyjnej przewagi w marketingu sieciowym

Przemyślana strategię działania

Istnieje przysłowie mówiące, że „ten, kto nie planuje, planuje swoją porażkę”.

Każdy dobrze prosperujący przedsiębiorca ma jasną i przejrzystą strategię działania.
W związku z tym, pierwszym krokiem w budowaniu przewagi w marketingu sieciowym jest stworzenie przemyślanej strategii. Określenie celów, zdefiniowanie grupy docelowej i opracowanie spójnego planu działania to klucz do sukcesu. Celowe działania są fundamentem osiągnięcia zamierzonego rezultatu.

Kreuj swój unikalny wizerunek

W świecie marketingu sieciowego pełnym hałasu i informacji, musisz się wyróżniać. Twój wizerunek jest Twoim znakiem rozpoznawczym, który przyciągnie uwagę klientów.
To nie chodzi tylko o wygląd, ale również o sposób, w jaki komunikujesz się z otoczeniem. 
Co Cię wyróżnia?
Jaką Wartość dajesz osobom, które Cię obserwują?
Co sprawia, że Twoja marka zostaje w pamięci ludzi?
Pytania te są kluczem do zbudowania przewagi konkurencyjnej.
Sprawdzoną strategią na zbudowanie własnej rozpoznawalnej marki jest komunikowanie przez historie, Twoje jak również osób współpracujących z Tobą.

Naucz się rozmawiać z nowymi osobami i zapraszaj na prezentacje biznesowe

Skuteczni networkerzy każdego dnia nawiązują kontakt z trzema – pięcioma nowymi osobami. Dlatego musisz nauczyć się rozmawiać z nowymi osobami. To podstawa budowania bazy kontaktów, która pomoże Ci osiągnąć sukces w marketingu sieciowym. Zacznij od zaobserwowania profilu nowej osoby, wstawienia komentarza pod postem i napisania powitalnej wiadomości.  Bądź w tym autentyczny, buduj relacje i zaufanie. Jeżeli zobaczysz , że jest otwartość na spotkanie, to umów się i daj się lepiej poznać. To będzie idelany moment żeby zaprezentować to czym się zajmujesz i zaciekawić swoją ofertą. 

Buduj zaufanie

W marketingu sieciowym, zaufanie jest walutą. Bez niego nie masz szans na przetrwanie. Musisz ciężko pracować, aby zdobyć zaufanie potencjalnych swoich klientów i utrzymać je na długą metę.
Jak to osiągnąć? Bądź autentyczny, uczciwy i konsekwentny. Dostarczaj wartość, o której mówiłem wcześniej, i zawsze trzymaj się swoich obietnic.
Ludzie będą współpracować z Tobą, jeśli uwierzą, że mogą Ci zaufać.

Wykorzystuj historie w prezentacjach i spotkaniach biznesowych

Historie posiadają niezwykłą moc budowania emocji i tworzenia więzi między ludźmi. Historie nas inspirują i to w większości dzięki nim, liderzy marketingu sieciowego inspirują do współpracy jak i do wypróbowania produktów swojej firmy.

Twoja osobista historia, zarówno ta związana z Twoim zdrowiem, jak i decyzją o zaangażowaniu się w biznes sieciowy, może wpłynąć na decyzję Twojego rozmówcy o współpracy.

Opowiedziana w odpowiedni sposób, historia ta może zagościć w pamięci na stałe, stanowiąc motywację do zmiany oraz trwałej współpracy.

Zatem zbuduj swoją historię, pokaż w niej wyzwania z jakimi się spotkałeś, rozwiązania jakie się pojawiły i decyzje jakie podjąłeś, dzięki którym doszedłeś do miejsca w którym jesteś dzisiaj.

Już w kolejnym wpisie podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem w prowadzeniu prezentacji sprzedażowej z wykorzystaniem storytellingu:)

Tomasz Telej

Tomasz Telej

Trener i Praktyk Biznesu Sieciowego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *